2014年4月18日星期五

http://www.sut.org.uk/raybanuk.asp burberry sale zayo

Rotten Scoundrels, schaamteloze ~ ray ban wayfarer zusters in doorgeven op ons beiden willen scheuren ray ban aviator kleren weg, en zei dat hij een politie - politie zien dat dit onjuist is, er is een vaardigheid die je me geschoten ! Een vrouw scheurt Tao, Wu lijkt te lopen in met Pan, die niet weten wie aangerand. Een andere vrouw, tegenover de menigte van ' massa ' huilden samen. Veel jeugdrecht ' boos ' eindeloos, ongeacht de andere kant zijn er geen wapens, en het is kick. ~ ray ban aviator Gaf me naar de politie te stoppen, misschien de vrouw verdacht van prostitutie ~ !

Scheet, je moeder was prostitutie. De vrouw opening vervloekt. Een groep van ' goede burgers ' zwerm, Tao zet snel het pistool verscholen in zijn armen, hij blazen deze kwestie in de problemen. Ongeacht hoeveel lijden onder zijn gezicht, Tao strak dekken je pistool. Terwijl de sirenes kwam, twee politieauto's snel open groene ruimte naast de auto weggespoeld meerdere politieagenten. ray ban zonnebrillen Do! Een politieagent brullen een kreet, en haastte zich te trekken raakte de ' massa ', beschouwd geholpen Tao redding. Politie kameraden, de drie mannen die zich voordoen als politieagenten in groene tuin pesten, ray ban aviator die in de buurt werken, hoorde het geroep kwam moedig.

Ja, dat kan ik getuigen. Ik zag, en ik vertelde ray ban aviator om te getuigen. Haast zich naar de massa's de schuld, en dat leidde de politie naar een ding over de pas horen. De twee ' arme ' vrouw gehurkt op de grond barstte in huilen deze tijd, veel mensen telefoon Kaka in foto's. Mag schijnen, schijnen - we mogen niet te laten openen, ray burberry sale ban aviator is de klokkentoren gebied politiebureau. De politie afgewerkt, barstte in Tao snel stapte naar voren en zei, kameraden, ik raakte de mysterieuze Lake Tao doen vanavond ontvangt het alarm om hier te komen.

相关的主题文章: