2013年1月28日星期一

den magiske UGG Payton støvler kastanje 5564

ugg sko sakte reiste seg, stokk tappe gulvet for å gjøre en liten tuk tuk lyd. Belle sukket, Mengzu Johnson Moran hennes kald hånd å holde. Akademikere fire små spurte: «Commander Chen siste besøk deg, bare for å hente en billett?", Og en stor stemme! "Mengzu Johnson smil:" Hvis du vil ha fra meg skraping olje krigsherrer, som han er så grådig, teller jeg hans liv bare for å se "ugg slått ikke lett, kanskje ikke ment å plyndre, han bare tentative bunnlinjen. "

"Jeg har tenkt på, selv om han hadde visst du mitt forhold, vil det ikke å starte fra meg." Johnson frowned Mengzu, "Jeg er en liten forretningsmann, hvilken rolle?"Deretter sør fortalte Huo Shuai delt ut en olivengren, vil være betrodd med makt hærsjef hvis han er villig til å bli seg selv. "billige uggs cane måltid," fordi han avviste god gleden av presidenten, bare for å snu dagens Chen Jiushan. '

Chen Jiushan har generelt er veldig mye av den sørlige regjeringen, også partiet krigsherrer hånd tungt, men på styrken av berømmelse, fortsatt ikke uggs norge motstander. Mengzu Johnson og Belle hverandre som en, bare lytte til fire litt og sa: "I dag er situasjonen, Huo Shuai og nordlige rift dag dypt, uavhengig av fredssamtaler med fragmentering, han før eller senere må stå i sør å gå."