2013年1月29日星期二

ugg frihet høy gi deg perfekte kurver

"Jeg ber deg, ikke er det, og det samme jeg sa ugg sko overtok Buddist henne akkurat gikk på," du bare ler, sies å være tilbake snart, natt venter for meg å komme hjem til middag. "Han Jeg husker så klart, ikke et ord har vært galt. ugg latter, brøt latter sammen i tårer. ugg sukk, fingre stryker henne over håret på templer, "dum jente, jeg naturligvis vite om du har noe å si ... Jeg også venter på deg, og deretter vente i lang tid."

billige uggs utrøstelige tenke så mye tristhet, så mye kaos og hvordan å snakke tydelig, hvordan å gjøre ham forstå ...... ugg liker å se gjennom hodet hennes, "Anything Shen ugg, bør jeg vite, noe godt . "ugg kikket over venstre var han motvillig til å se øynene av tårer blinker, later til å utilsiktet smilte, "Vel, jeg starter fra den mest gammeldags drama tekst er god?" ugg smil, "forteller de gammeldagse folk lytter , selvfølgelig. "

At når hun var fire år gammel allerede forstår. Dag hjem en uinvitert gjest, som sykdom av bein fragmentering kvinne som holder en baby på kne foran henne hjem, gjennomvåt av kraftig regn. Far la dem i døren, satte moren henne i en studie to dager og netter kom ikke ut. uggs norge også stengt i hennes rom og ikke lov til å nærme at dødssyke kvinnen, amme, sa hun led av tuberkulose. Egentlig ikke to dager senere døde kvinnen i huset deres, forlater den lille babyen ...... far sa, det var hennes søster louis vuitton outlet.